Monday, December 7, 2009

Fahamkan VeMMA

" Sila Baca Sampai Habis, dan Anda Akan Teruja Dengan Bisnes VeMMA"

1. APAKAH ITU VEMMABUILDER - TAK FAHAMLAH?

Vemmabuilder ni adalah home based business, hanya bekerja secara online dari rumah. Kerja kita hanya mempromosikan website, anda sudah ada website tau..

Selepas DAFTAR PERCUMA di mana-mana website Successcoach VSOMEBODY, anda akan diberikan login id dan password untuk login ke VEMMABUILDER www.vemmabuilder.com

Utk memulakan promosi pulak, anda boleh gunakan website spt ini
: http://www.vemmabuilder.com/No-ID-Vemmabuilder-Anda

Contoh login id Vemmabuilder saya adalah 683639105 maka, web promosi saya seperti ini: www.vemmabuilder.com/683639105 Web ini diberikan PERCUMA utk anda selama 90 hari..

Anda takkan dibayar bonus dengan daftar percuma saja,
Nak bonus kan? Anda perlulah upgred kepada Paid Member..

Macam-macam cara yang akan saya tunjuk selepas anda upgrade menjadi member. Bila orang join jadi member melalui website anda nanti, maka anda akan dapat weekly income based on USD dimasukkan terus ke mana-mana akaun bank anda cth Maybank, CIMB dsb..

Kita dibayar weekly, so closing time setiap hari Jumaat sebelum 12 tgh, baik upgrade cepat.. jika tidak, downline paid di bawah anda akan override ke atas dan anda tidak akan mendapat apa-apa bonus dari mereka lagi.

Bayangkan downline tu org yg aktif dlm bisnes networking, bisnes MLM ataupun seorang Leader MLM yg hebat dan mempunyai pengikut yg ramai, pastinya bakal menyumbang point yg banyak untuk membantu anda dpt bonus yg lebih banyak dgn syarat anda perlu upgred lebih awal dari downline tu.. tp kalo anda terlambat..
Ruginyeeeeee.....

2. VSOMEBODY VEMMA NI APE PULAK??

VSOMEBODY adalah kelab bimbingan saya yang ditubuhkan khas utk membantu insan-insan macam anda yang masih baru dalam dunia perniagaan internet.
Melalui team ini anda akan dapat segala tools, teknik dan tips yg berguna utk menjalankn bisnes Vemma dgn cara yg paling simple dan mudah.

Salah satu kelebihan dlm VSOMEBODY ini anda akan dibekalkan dengan web promosi bahasa melayu secara PERCUMA.

contohnya camni:
http://jomvemma.com/alim

web akan diaktifkan selepas anda upgred jadi Paid Member

Kalau orang lain saya akan kenakan bayaran RM150 tau, utk ahli VSOMEBODY saya akan sediakan PERCUMA dgn syarat anda mestilah serius nak belajar dan berimpian utk berjaya bersama-sama dgn kami.

Kalau nak tau kelebihan lain...upgred lah cepat-cepat :D

3. SAYA BELUM BUAT APA-APA LAGI, TAPI DAH RAMAI ORANG BAWAH SAYA, BETUL KE SEMUA TU?

YA, inilah kehebatan Vemmabuilder yang dilengkapi SISTEM AUTOBUILDER NETWORK! Sistem pertama online 100% di dunia! Hanya Kerja Dari Rumah saja! Tak perlu jumpa orang tak perlu cari orang, sebab orang akan cari kita!

Anda akan diberikan emel bgtau anda ada 38 orang, esok, anda tgk lagi ada 118 orang. YA, mmg betul semua orang di dibawah rangkaian anda!

AWAS!!! Jika anda tidak upgred sebelum Jumaat 2 Ptg, MAKA semua yang dah upgred dibawah anda (WARNA OREN), AKAN TINGGALKAN ANDA BUAT SELAMANYA! Ini di panggil sistem "override" yang mana siapa upged dulu, boleh potong orang atas buat semalanya!

Senangg cakap, downline anda upgred dulu, dia akan jadi upline anda pulak buat selamanya! rugiiiiii

4. PASTU? NAK BUAT APA SETERUSNYA? CAMNE NAK UPGRED TU?

Anda login ke laman www.vemmabuilder.com kemudian masukkan ID dan password yang diberi sebelum ini, kemudian klik 'GET STARTED' dan follow instructionnya... utk upgred perlukan kredit kad atau debit kad sahaja.

5. SAYA MINAT SANGAT NAK UPGRADE..TAPI SAYA TAKDE KAD KREDIT. ADA PELUANG LAGI KE UNTUK SAYA?

Kalau camtu..saya cadangkan anda apply debit card EONBANK, Al-Rajhi atau Tune Card.
Paling pantas dan menjadi pilihan ramai adalah Eonbank COMBI Debit Card . Sebab paling murah,cepat, pantas dan simple. Takde syarat untuk apply. Surirumah, penganggur atau student pun boleh apply. Setengah jam dah siap, RM8 je utk service charge. Lepas 24 jam, anda dah boleh upgred.

Kalau kad Debit Bank Lain seperti Public Bank, Ambank, CIMB makan masa pengaktifan online banking dalam masa 3-6 MINGGU! Dalam VeMMA, 1 minggu pun dah banyak RUGI, sebab GAJI kita mingguan!

# Kad Debit Maybankcard, Kad Debit BSN Visa Electron - Tidak Boleh Digunakan.
# Kad Kredit Maybank - Boleh Digunakan.
# Kad Kredit Bank Islam - Tidak Boleh Digunakan.

Bayaran Cash hanya untuk product Vemma saja. Untuk "GET STARTED" di Vemmabuilder.com anda wajib gunakan kad kredit/ debit. (WAJID ADA KAD DEBIT/KREDIT)

Bank Transfer ke akaun Vemma cuma anda kena berhubung terus dgn Vemma dan ambil produk secara terus di Vemma Malaysia Head Office di Jaya One, Petaling Jaya.
No. telefon Head Office Vemma 03-79565322

Untuk pengetahuan anda..Vemma tak membenarkan pengambilan deposit bagi pihak org lain. Jadi sy tidak akan menerima apa-apa duit transfer dari anda. Itulah kebaikan buat bisnes Vemma ni.. tak payah risau nak pegang duit org, tiada risiko org nak tipu atau curi duit kita selepas membayar utk upgrade.

6. BERAPA MODAL NAK START BISNES NI?

1. Pertama adalah untuk service online office kita iaitu
Sistem Vemmabuilder - USD19.95 (RM75)

Untuk bayaran servis Vemmabuilder anda tidak ada pilihan lain selain membayar menggunakan Debit atau Kredit Kad. Bank Transfer atau Cash Deposit memang tak boleh..sorry..

2. Kedua adalah untuk Pembelian Produk Vemma.

Single Pack = 2 botol Vemma = USD90 (RM342)
Akaun aktif 1 bulan

Ultimate Pack = 30 botol Vemma = USD1350 (RM5130)
Akaun aktif 6 bulan

*Produk boleh dibayar melalui Cash/Cheque/Credit or Debit Card

Di Vemma ramai yang masuk dengan ULTIMATE PACKAGE. Anda akan dapat 15 PACK bersamaan 30 botol minuman kesihatan Vemma. 6 bulan akaun aktif, tidak perlu membeli produk selama 6 bulan.

Apabila orang join dengan ultimate melalui web promosi anda, maka anda terus layak dapat RM1520. Ini baru fast start bonus, belum masuk 9 bonus yang lain lagi.

Jika anda mengambil pakej yg lain selain dari ultimate iaitu single pack, double atau silver pack, anda cuma dapat bonus RM950 sahaja.

Beza RM600 ...banyak beza tu!

Maksimum payout pula yang paling tinggi per week iaitu USD25,000 bersamaan dengan RM95,000. Dan yang paling menarik sekali anda perlu upgred ULTIMATE SEKALI SEUMUR HIDUP dan boleh diwarisi sampai bila-bila. Selepas bulan ke-7 nanti, anda boleh maintain pembelian dengan single pack sahaja, tetapi status tetap ULTIMATE sampai bila2.....jimat.

Jika anda bermula dgn pakej lain pun, nanti nak kena upgrade status juga dalam masa 90 hari utk menentukan maximum pay out. Baik awal-awal ni terus bermula dengan ULTIMATE, lagi jimat..

ULTIMATE PAKEJ = FAST TRACK BONUS. Sebabnya dengan Ultimate Pakej boleh layak kesemua bonus yang ditawarkan sehingga 12 Jenis Macam Bonus. Kalau Pakej Basic layak 5 bonus sahaja..


7. KENA MAINTAIN KE DENGAN BISNES NI?

Ya. Jika anda ambil single pek dan anda nak terus layak bonus anda perlu maintain setiap bulan. Jika tidak, akaun anda hanya akan ada di situ sahaja dan tiada bonus..

Ini bisnes yang adil, anda tidak akan mendapat apa-apa hasil dari kerja keras orang lain jika anda duduk diam saja.

Lagipun dulu saya bayar sekali saja, masa join mula2 dulu, lepas tu every month saya beli guna duit bonus la. Kita mesti bijak buat bisnes.

8. SAYA MEMANG MINAT NAK AMBIK ULTIMATE PACK TU..TAPI SAYA TAK CUKUP MODAL LA..KALAU MULA DENGAN SINGLE PACK DULU..SAYA BOLEH BERJAYA TAK?

Boleh jer.. takde masalah untuk peringkat percubaan, tetapi untuk lebih jimat dan bonus yang banyak, join terus ke ultimate pack, sekali seumur hidup, 6 bulan aktif dan layak bonus tajaan RM1520.

9. VEMMA NI ADA PRODUK KE?

Ya. Vemma ada supplement yang sangat berkhasiat, baik untuk kesihatan. Perlu diingat, vemma adalah bisnes. Jadi bisnes mesti ada barang, bukan skim pelaburan atau program duduk diam dapat duit.

Vemma adalah Syarikat Jualan Langsung yg sah dan berdaftar dgn KPDNHEP. Lesen AJL 931611

Sijil HALAL Vemma pulak diterima utk seluruh Asia Pasifik, jadi anda tidak perlu risau nak kembangkan bisnes Vemma ni ke seluruh dunia Islam.

10. KENA BELI KE PRODUK NI?

Jika kita nak dapat bonus, anda perlu aktif samada sebagai pengguna produk Vemma ataupun usahawan Vemma.

Jika anda tidak membeli produk, ianya tidak adil untuk layak bonus dari orang bawah. Bayangkan anda penat2 bekerja tapi boss anda yg duduk rumah ambil gaji anda..marah kan?

Begitulah di Vemma, anda tidak akan dpt apa-apa jika anda tidak membeli atau maintain apa2.

Jika Vemma ni jenis labur dan duduk diam tunggu duit tanpa bekerja, saya pun tak nak buat..

Lagipun Jus Vemma ni amat baik utk kesihatan. The best....


11. MAHALLAH PRODUK VEMMA NI?

Anda tak nampak lagi keistimewaannya.. sebab tu anda cakap mahal.. jika Vemma ni mampu selesaikan masalah kewangan anda, adakah anda masih menganggapnya mahal?

Sebenarnya Vemma ni Murah je.. daripada anda habiskan duit membeli benda yg tak ada pulangan untung lebih baik anda cuba minum jus ni utk sebulan.. selain tambah kesihatan anda mungkin bakal menambah rezeki anda...

Anda memang akan untung sangat kerana anda bakal mendapat bonus yang lebih lumayan jika layak nanti. Bonus Vemma based on
1 USD = RM3.80 Pengiraan Setiap minggu pulak tu...Lumayan!

Anda Upgrade member hari ni dan saya akan tunjukkan cara bagaimana nak buat. Tapi kalau anda join ultimate pack, saya ada RAHSIA yg sy akan bg khas utk anda..bagaimana utk menjalankan bisnes ni dgn cara yg plg mudah dan simple...
Dengan ULTIMATE makin tinggi imbuhan yang anda akan dapat. Makin senang untuk dapatkan 10 bonus yang terdapat di vemma.


12. KENA JUAL KE PRODUK VEMMA NI? SAYA TAK PANDAI JUAL-JUAL BARANG NI..

Saya sendiri tak pernah menjual walaupun satu botol kepada org lain, saya hanya minum untuk diri sendiri dan keluarga..

Walaupun tanpa menjual, Saya akan beri tunjuk ajar dan teknik yg paling mudah dan simple utk anda jalankan bisnes ni asalkan anda sedia utk belajar dan buat sama-sama dgn saya.

Doktor pun buat bisnes ni sebab produk powerful dan tiada lagi orang yang betul-betul buat... Anda adalah yang terawal jika serius nk buat dan anda boleh pecahkan market di Malaysia.

Pasti akan ada orang yang akan mendapat manfaatnya. Produk akan 'bercakap' bagi pihak kita kerana effectnya sangat cepat dan menyembuhkan pelbagai jenis penyakit moden.

13. OK..SOAL MODAL RASANYA TAKDE MASALAH..TAPI MACAMANA NAK YAKINKAN ORANG NAK JOINT BISNES NI? SAYA NI TAK PANDAI YAKINKAN ORANG?

Jangan risau. Saya akan membantu dan tunjuk cara, yang penting anda mesti bersedia belajar. Saya hanya akan bekerjasama dengan mereka yang serius kerana masa saya yang sangat berharga, network saya besar.

Jika ada sebarang pertanyaan, hubungi saya bila-bila masa di talian 019-3527599 dan pasti saya akan bantu dan dan tunjuk cara. Vemma is a simple bisnes. Kita sama-sama boleh lakukan untuk terus berjaya demi menjamin masa depan.

14. BERSEDIA DARI SEGI APA?

Ya. Belajar sedikit demi sedikit pasal sistem Vemmabuilder (online) dan tambah pengetahuan tentang produk. Tak perlu detail, kongsi testimoni dah cukup. Anda perlu ingat ni..Team Jutawan ada TEKNIK RAHSIA yg sangat powerful!

15. SAYA NAK TAU JUGA..DARI MANA KITA BOLEH UNTUNG KALAU JOINT VEMMA NI? KALAU TAK PAYAH JUAL, TAK PAYAH JUPA ORANG, MACAMANA DAPAT UNTUNG?

Keuntungan adalah berdasarkan Nilai Produk yg dijual. bukannya atas dasar 'head hunting' atau mencari org semata-mata. Walaupun tak promote produk, namun kita tetap based on Jualan Produk.

Sebenarnya kita hanya promosi website je. Indirectly bila nak jadi member, kita perlu beli produk. Produk mesti ada kesan untuk kesihatan dan pasti akan ada repeat sale. Di situlah income kita.

Saya sendiri dah minum jus vemma je bagi menggantikan pil-pil suplement.. berbanding telan pil, jus Vemma adalah lebih mudah diminum.. rasanya sedap dan mudah meresap ke dalam badan..

16. SAYA TAK PANDAI CARI ORANG..BOLEH KE SAYA BERJAYA?

Mana2 bisnes pun perlu cari orang utk jadi pelanggan. Bayangkan anda buka kedai jual burger, takkan anda nk jual kepada monyet ataupun ayam kan? Mestilah berurusan dgn orang hehehe

Tapi dlm Vemma anda tak perlu nk buat bisnes ni secara konvensional, tak perlu nk cari orang, tak perlu lagi menjual dari pintu ke pintu, tak perlu simpan stok, tak perlu berjumpa orang dan tak perlu lagi buat homeparty atau table talk setiap hari..

malah yg plg best, bukan anda yg cari orang tapi orang pulak yg mencari anda dlm bisnes ni :D

"Ok cuba jawab soalan saya.. adakah saya yg mencari atau anda yg mencari saya sekarang ni?"

oklah, macamana nk buat semua tu? Segala tools, tips dan teknik telah disediakan dan akan dibongkar selepas anda upgred.. Jika anda nak tau rahsianya..upgred saja sekarang


17. ADAKAH PRODUK TU DIWAJIBKAN? KENE JUAL PADA TEMPOH TERTENTU?

Membeli Produk memang WAJIB. Namun Tiada tempoh tertentu. Akaun anda akan aktif selagi anda membeli produk Vemma. Jika nak berniaga mesti menjual produk. Jika tidak, bukan berniaga namanya, tapi cara kita simple, just promote website sahaja.
Contoh web promosi spt ini : http://jomvemma.com/alim


18. APAKAH SISTEM VEMMA MENGGUNAKAN SISTEM PIRAMID?

Tidak. Vemma adalah sistem binary (2 kaki). Sila faham. Piramid wujud di mana2 organisasi. Jika anda bekerja dipejabat, anda punya supervisor ataupun bos kan? anda berada dibawah bos dan anda tidak boleh potong beliau dari segi pangkat dan income. Tetapi di Vemma, ia adalah networking bisnes, anda boleh potong pendapatan upline/pangkat jika anda rajin. Bisnes ni, siapa rajin, dia dapat, tidak kira anda di mana.
Ini bukan skim cepat kaya.

19. SIAPA MASUK DULU AKAN UNTUNG SELAMANYA... MANAKALA YANG MASUK KEMUDIAN AKAN BERKURANGAN... SEBAB SAYA RASA TAK ADIL LA DENGAN SISTEM INI. PLAN PEMASARAN MESTILAH MEMBERIKAN HAK KEPADA SEMUA, MALAH ORANG BAWAHAN MAMPU MENDAPAT KEUNTUNGAN LEBIH DARI ORANG ATASNYA, APABILA DIA MAMPU MENJUAL DENGAN LEBIH HEBAT.

Ya saya setuju. Saya pun takkan join bisnes seperti yang anda maksudkan. Vemma is fair and square. Anda buat... anda dapat.

Walaupun anda join dgn Pakej Ultimate, namun jika anda tidak bekerja mempromosikan website anda, maka anda tidak akan dpt apa2 bonus..

Walaupun kami dah bagi limpahan downline hingga 1000 orang di bawah network anda, namun jika anda tidak bekerja mempromosikan website anda, maka bonus yg terkumpul dlm akaun anda tetap tidak boleh ditunaikan menjadi $$$ kerana Vemma hanya memberi bonus kepada yg bekerja..no kerja no bonus!

20. BAWAH SAYA MINGGU LEPAS DAH RAMAI ORANG MASUK. TAPI SAYA BELUM UPGRADE. ADAKAH BONUS TU MASIH ADA UTK SAYA?

Ruginya.......Anda takkan dapat bonus dan mereka telah override naik menjadi Upline anda....mereka telah lari meninggalkan anda dan masuk ke line lain. Anda tidak akan jumpa mereka lagi utk selamanya! Mereka tidak akan menjadi downline anda lagi.
Kita close every Friday 3 pm. Jadi kali ni cubalah upgred cepat2, jangan terlepas lagi tau... Upgrade Paid Member Now!!!

21. BETUL KE VEMMA DAH BAYAR BANYAK BONUS PADA AHLINYA?

Apa yang paling best dalam vemma ni, kita dapat pendapatan dari 2 Company iaitu dari Vemmabuilder dan juga Vemma Malaysia. Vemmabuilder adalah bonus sistem online dan juga Vemma Malaysia adalah bonus produk Super Jus Vemma!

"Bill Gates semasa ditanya bagaimana dia menjadi manusia terkaya di dunia. Beliau menjawab, "Pertama, saya berada pada tempat dan masa yang betul. Kedua, saya melihat ke hadapan. Ketiga, dan yang paling penting, saya BERTINDAK!"
Sekarang adalah masa yang paling tepat untuk anda BERTINDAK kerana anda kini berada pada TEMPAT, MASA dan LANDASAN yang betul.

Tiada manusia yang gagal dalam kehidupan melainkan dia memilih untuk gagal... dan kegagalan yang sebenar adalah kegagalan MENCUBA!

Kalau anda nak jumpa saya untuk penerangan, atau nak terima bimbingan secara personal drp saya selepas anda upgred, anda boleh datang ke Acara Vemma Malaysia setiap Selasa(8.30mlm), atau setiap hari Isnin - Sabtu (10.30am-3pm) di Vemma Head Office, Jaya One , Jalan Universisti, Petaling Jaya, Selangor.

Call/ sms saya jika anda nak hadir ya..supaya saya tak terlepas pandang wajah jutawan anda. hehehe:D

Langkah mudah untuk anda lakukan bagi menjana pendapatan LUMAYAN setiap mingu :

1) Daftar percuma  : www.jomvemma.com/alim
2) Register ke paid member : www.vemmabuilder.com

 ingin menjana pendapatan mingguan
dari RM2000 hingga RM5000 ? click

utk daftar secara PERCUMA.

No comments: