Monday, December 7, 2009

Vemmabuilder



Vemmabuilder adalah anak syarikat kepada VeMMA sahaja. Anak syarikat ini telah mencipta satu sistem autoresponder yang hebat. Business yang sebenar disini adalah VeMMA. Tujuan Vemmabuilder diwujudkan adalah untuk memudahkan ahli-ahli Vemma untuk mencari dan follow-up prospek serata dunia. Sistem ini akan menukar prospek daripada pelawat kepada consumer / pembeli. Maknanya disini Vemmabuilder berfungsi sebagai "virtual office" untuk ahli-ahli di Vemma.

Bayaran untuk servis laman web ini adalah USD19.95 setiap bulan. Tetapi jangan risau, jika anda dapat menaja sendiri minimum seramai 5 orang ahli berbayar pada bulan tersebut, bayaran caj untuk bulan seterusnya dianggap PERCUMA. Bayaran USD19.95 untuk melakukan business global seperti ini sangatlah murah. Lebih kurang sama jika anda hendak menggunakan servis seperti autoresponder GetResponse yang mana digunakan oleh ahli-ahli di business yang lain. Tetapi disitu memerlukan anda untuk mencipta email follow-up anda secara sendiri.

Sewa kedai pun memerlukan kos beratus-ratus atau beribu-ribu ringgit setiap bulan. Inikan anda diberikan "virtual office" yang cajnya hanya USD19.95 ataupun PERCUMA yang membolehkan anda membina business global ini hanya dari PC di rumah anda sahaja. Jimat masa dan modal anda..!!

 Selain daripada servis percuma, Vemmabuilder juga memberikan anda 1 hadiah saguhati jikalau anda dapat menaja ramai orang dalam seminggu. Cabaran ini dijalankan setiap minggu, hari Jumaat hingga hari Jumaat berikutnya. Saguhati diberikan berdasarkan siapa ramai tajaan dapat lebih bonus. Ini adalah satu persaingan sihat diantara ahli-ahli di VeMMA. Tetapi bukan ini sahaja yang ada, 10 bonus yang lebih besar menanti anda di business sebenar VeMMA. Contoh cek-cek yang pernah dimenangi ada seperti di bawah. Klik untuk lebih jelas.




Usaha disini hanya mempromosikan laman web Vemmabuilder sahaja. Contoh http://www.vemmabuilder.com/683639105. Tukar 683639105 kepada nombor ID masing-masing. Ahli-ahli di business VeMMA tidak mencari orang, orang yang akan mencari mereka nanti. Menaja orang tidak menjadi masalah lagi di business VeMMA, malah menjadi satu keseronokan. Malaysia sahaja sudah mempunyai 13 juta pengguna internet.

Kepada yang belum upgrade menjadi ahli, cepat-cepatlah berbuat demikian sebelum hari Jumaat jam 2 petang. Ini untuk mengelakkan anda dari kehilangan downline yang upgrade dibawah anda untuk anda menjana CYCLE BONUS daripada mereka. Semua info dan pautan untuk upgrade ada di dalam laman web Vemmabuilder. Login menggunakan ID dan password yang diberikan ke email anda.

Bagi mereka yang bayar secara tunai/cek ataupun menjalankan business VeMMA secara offline sebelum ini, anda boleh mengaktifkan khidmat sistem online ini dengan melawat pautan dibawah.

"There is no secret. I simply showed the business to 1200 people. 900 said, 'No,' and only 300 signed up. Out of those 300, only 85 did anything at all. Out of those 85 only 35 were serious, and out of those 35, 11 made me a millionaire.
Just playing the numbers game.. !!"
 - Bill Britt -

 ingin menjana pendapatan mingguan
dari RM2000 hingga RM5000 ? click

utk daftar secara PERCUMA.


No comments: