Monday, December 7, 2009

Tentang alimvemma


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Alhamdullilah.. dengan izin Tuhan dan berkatNya maka terbinalah laman web ini. Di atas permintaan ramai, saya membina laman web berbahasa melayu ini bukanlah untuk meyakinkan sesiapa tetapi dengan tujuan untuk membantu setiap orang diluar sana untuk menjana pendapatan 100% online daripada business global yang mantap ini disamping untuk memiliki tahap kesihatan yang 'excellent'. Terutamanya rakyat Malaysia yang dikasihi sekalian.

Sebenarnya setiap ahli di VeMMA tidaklah memerlukan kehebatan untuk mencipta laman web sendiri. Semua platform telah disediakan oleh syarikat VeMMA dan VemmaBuilder itu sendiri. Cuma kekurangan sesetengah orang, business ini dijalankan dalam bahasa inggeris. Saya tidaklah sehebat mana dalam berbahasa tetapi nekad saya untuk mengubah nasib diri telah membuatkan saya belajar sedikit demi sedikit disamping membantu meningkatkan diri saya dari semasa ke semasa.

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam.

Saya masih kekal dalam business ini kerana, bukan sahaja business ini mudah dibuat malah saya berpeluang menjana pendapatan tanpa had dan juga mengambil produk kesihatan yang sangat bagus. Pada pengamatan saya asas kekuatan sesuatu business juga bergantung kepada produk dan bagaimana sistem itu membantu anda. Live in healthy and wealthy life. Work Smart..!!

Baiklah.. VeMMA adalah satu business MLM dari USA yang menjual dan menghasilkan sendiri produk kesihatan berasaskan jus kulit manggis, aloe vera, estrak teh hijau dan 108 kandungan yang lain hanya didalam satu botol sahaja, lengkap. Tidak perlukan bermacam-macam produk. Syarikat ini sudah berusia lebih daripada 10 tahun dan memulakan business secara online sepenuhnya pada tahun 2004. Mantap, kukuh dan tiada hutang.

Jadi, sejak saya mencuba business MLM ini secara online dan sedikit offline beberapa bulan yang lalu, apa yang saya boleh kongsikan disini adalah syarikat ini mengamalkan satu sistem penjanaan dan bantuan follow-up prospek di internet yang cukup hebat, sistem VemmaBuilder. Dan juga produk yang sangat bagus.

Kombinasi PengRECRUITan Internet + Pemasaran Produk + Latihan + Pemantaun + Follow-up + Sesi Motivasi yang semuanya dilakukan secara online mengesahkan bahawa VeMMA adalah satu pilihan dan peluang terbaik untuk HOME BASED BUSINESS kepada anda.

Tiada business yang tiada usaha. Disini cuma memerlukan 10% usaha anda sahaja dan selebihnya 90% akan dilakukan oleh sistem itu sendiri dan "back-up" daripada kekuatan produk.

Terima kasih kepada ahli-ahli VeMMA yang sentiasa memberikan sokongan serta tidak lupa kepada upline saya yang telah memperkenalkan business ini kepada saya.

Saya berharap laman web ini sedikit sebanyak dapat membantu anda untuk mendapatkan info tentang business global yang hebat ini. Anda tidak perlu untuk meminta kebenaran daripada saya untuk mengambil apa sahaja informasi daripada laman web ini. Semua ini untuk anda. Setiap kebaikan datang daripadaNya dan setiap kelemahan daripada saya jua. Diucapkan selamat maju jaya dan diberkati selalu..!!

alimvemma
"Vemma Top Leader"
alimvemma@gmail.com

 ingin menjana pendapatan mingguan
dari RM2000 hingga RM5000 ? click
utk daftar secara PERCUMA.

No comments: